Skip to content

Cart

Your cart is empty

Article: אופנת בוהו-שיק

אופנת בוהו-שיק

אופנת בוהו-שיק

טיפים לסגנון האופנה הבוהמי - פשוט, צבעוני וקסום
אופנת הבוהו שיק היא סגנון אופנה מרהיב, חופשי וצבעוני שמבטא ביטוי אומנותי ועיצובי. הסגנון הבוהמי מיוחס לתנועה אמנותית ותרבותית שהתפתחה במאה ה-19 במדינות מרכז אירופה ונמשכה עד לאמצע המאה ה-20. אופנה בוהמית מכוונת ליצירת סגנון אישי, חופשי ומקורי, ומעניקה לבעלי הסגנון האפשרות להביע את עצמם בצורה מוחלטת.
הנה נציג טיפים ורעיונות לאופן חיים בסגנון הבוהמי, במטרה להעניק לכם סגנון
!ייחודי ומרהיב
בחירת בגדים בוהמיים - המפתח לסגנון בוהו שיק מוצלח הוא בחירת בגדים שמבטאים את טעמכם האישי ונותנים לך תחושת חופש. חפשו בגדים עשויים מבדים צבעוניים ובגזרות נעימות, כמו שמלות פרחוניות, חצאיות ארוכות וג'ינס מפתח או ברז'רים.
צבעים והדפסים - צבעים חיים והדפסים מרהיבים הם חלק בלתי נפרד מהסגנון הבוהו-שיק. אם רוב הארון שלכם עשוי מבגדים בגווני נייטרליים, הוסיפו נגיעות של צבע והדפסים עם צעיפים, חגורות, או חולצות מודפסות.
אביזרים בוהמיים - אביזרים הם האבן היסודית של אופנת הבוהו שיק. תיקים גדולים, צעיפים, תכשיטים וכובעים יכולים לשדרג בקלות את כל לוק ולהוסיף אליו טאץ' בוהמי מיוחד.
שילוב סגנונות - אל תתפשרו על סגנון אחד, אפשר לשלב סגנונות שונים וליצור לוק ייחודי. הסגנון הבוהמי משלב נהדר עם פריטים יפניים, רומנטיים ואפילו פריטי וינטז' ויד שנייה.
נעליים נוחות - בחירת נעליים נכונות היא חלק בלתי נפרד מסגנון הבוהו שיק. נעלי סנדל בגזרה נעימה, מגפיים בוהמיות או אפילו סניקרס צבעוניות יכולות להשלים בצורה מושלמת כל לוק בוהמי.
טבעי - הבוהו שיק נותן דגש על טבעיות וחיוניות. בחרו באיפור קל, מותאם לטבע ופשוט. תסתכלו לחיות ולשמש בבטחה, ותאפשרו לכדור האדמה לחיות גם במלתחה של הסגנון שלכם.
לא להתפשר -הבוהו שיק הוא בעצם חופש הביטוי ואומץ אישי. אל תתפשרו על חלקים מרכזיים של סגנון החיים שלכם. בחרו בפריטים שמשרים לכם אושר
ובטחון ואל תיתפשרו על דבר.
בסך הכול, הסגנון הבוהמי מיועד לאלו שאוהבים להתחבר לאמנות ולעיצוב, ושמעוניינים להביע את עצמם בצורה אופנתית וייחודית. אל תפחדו לנסות דברים חדשים וליצור סגנון אישי שלכם. הסגנון הבוהמי מזמן אתכם להתרגש, להתרפק לחופש ולחיות את החיים בכל רגע

Read more

Bohemian fashion

Bohemian fashion

Bohemian Fashion: Embracing Freedom and Artistic Expression Bohemian fashion, often referred to as "boho fashion," is a captivating and enchanting style that celebrates individuality and artistic e...

Read more